13.6.2012

Hidasta kuolemaa

Pahoittelen blogini hiljaisuutta. Olen ollut nyt 1,5 viikkoo Lieksassa. Omassa Joensuun kämpässäni siis on remontti kosteusvaurioiden takia, joten joudun olemaan sieltä poissa arviolta 4-5 viikkoa. Olen vanhempieni luona Lieksassa, eikä täällä tapahdu mitään ja olen vain täysin lamaantunut. Päivä tuntuu viikolta, ja teen vain hidasta kuolemaa. Olen elossa vain nähdessäni poikaystävääni, jonka luona olin viime viikolla yhden yön. Nyt tänä viikonloppuna siskollani on rippijuhlat, joihin armaani tulee myös.

Lasken päiviä hänen näkemiseensä. Koomaan muut päivät, mutta silloin olen elossa. Ihan hirvittävää tällainen. Vihaan Lieksaa. Miksei tätä vois vaan räjäyttää pois kartalta. Olen siis varttunut täällä, ja sanotaan nyt vaikka niin, että massasta tavalla tai toisella poikkeavan on aika hankala kasvaa Lieksan kaltaisessa pienessä kaupungissa. Minulle tämä paikka symboloi vain masennusta ja ahdistusta ja jatkuvaa pahaa oloa. En ole koskaan ollut täällä kovinkaan onnellinen.

Ootan vaan malttamattomasti, millon se hiton remontti on valmis ja pääsen takas. Tänä aikana en varmaan postaile kovinkaan paljoo, koska tää paikka nyt on mitä on. Viikonlopulta varmaan tulee jotain asukuvia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti