10.11.2012

body issues


Oon painanut saman verran varmaan yläasteelta asti. Painoni ei vaan muutu. En laihdu, mut en myöskään liho, mikä on kyllä sinällään ihan hyvä juttu. Oon jo jonkin aikaa yrittänyt saada pudotettuu muutaman kilon, koska en pidä vartalostani näin, mutta paino ei vaan muutu mihinkään. Painoindeksien mukaan oon "normaalipainoinen", mut mieluummin oisin vaikka "lievästi alipainoinen". Haluisin olla keijunkevyt. Oon kyllä harkinnut esim. thinspo-blogin perustamista, jos se jotenkin vaikka auttaisi minua saavuttamaan tavoitteeni. Mut en tiiä.

2 kommenttia:

  1. Hmm, vähän samanlaisia fiiliksiä täälläkin, mutta noin 5kg pudottamisen aloittaminen tuntuu kovin vaikealta. Lisäksi pelkään sairastuvani anoreksiaan. Saapa nähdä miten käy, mutta joka tapauksessa en oo tyytyväinen nykyiseen kehooni :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite oon kans miettiny, että joku 5 kilon kaltainen pudotus vois olla hyvä. Ja joo, on kyllä miullakin käynyt mielessä, että entä jos se ei sit riitäkään vaan alkaa haluta vaan entistä laihemmaksi ja laihemmaksi.
      Mut paino pysyy kyllä aika tehokkaasti paikoillaan. :D

      Poista