11.4.2013

A hugging Ninja has something up her sleeve

Jooo eli olin/olen beta-testaamassa korukauppa Ninjan uutta verkkokauppaa. Testaajat sai sit tilata alennuksella kaikkee, ja tämmöstä löysin omaksi ilokseni:


So I was/am beta testing the jewelry store Ninja's new web store. The testers could order anything with at discount prices, and that's what I found for my delight.


Melko rusettipainotteista siis. Korut ei oikein miellyttänyt, joten päätin sitten ottaa hiustarvikkeita. Ostin myös kengännauhat, joita ei nyt näy tossa kuvassa, mutta ne on ihan simppelit mustat kengännauhat. Valitettavasti ne osoittautu vähä lyhyiksi niihin kenkiin, joihin niitä suunnittelin, mut eiköhän niillekin jotain käyttöö vielä löydy.


Pretty bow-centered, as you can see. The jewelry didn't please me that much, so I decided to take some hair stuff. I bought also shoelaces that aren't in the picture, but they are just simple black shoelaces. Unfortunately they proved to be a bit short for the shoes I needed them, but I'm sure I'll find a use for them someday.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti