9.10.2014

"I'm so glad I live in a world where there are Octobers."

 L.M. Montgomery, Anne of Green Gables (suomennettu Annan nuoruusvuodet)

source

Otsikon sitaatti kuvaa täydellisesti omia tuntemuksiani lokakuusta. Oon tainnu kirjottaa tästä aiheesta aiemminkin, mut lokakuu on kyllä ehdoton suosikkikuukauteni  eikä vähiten halloweenin takia. (Vaikka halloween onkin oikeestaan miulle enemmän mielentila kuin vain yks tietty päivä.)

Ihan kuin fiikuksenikin haluis juhlistaa tätä upeaa kuukautta, koska se puskee innokkaasti pikku kukkia. Sain ton kasvin tässä vähän aikaa sit äidiltäni, ja yritän nyt sitä hoitaa tässä niin hyvin, että se säilyis mahollisimman pitkään hengissä. :D En siis oo mikään luontainen viherpeukalo, ja tähän mennessä parhaiten oon pärjänny kaktusten kanssa, joista vanhin oli miulla yli kymmenen vuotta. Sit se vaan kuivu kasaan.


















                               
Aattelin nyt vaihteen vuoks esitellä, mitä teen, kun en jaksa suoristaa hiuksia. Jos käyn vaikka vaan ruokakaupassa, niin en kyllä viiti alkaa käyttää tuntii hiusten laittamiseen. Nää on jo onneks niin pitkät, että voi laittaa tukan vaan poninhännälle ja tarvittaessa suoristaa sit etutukkaa. En kylläkään oo sitä mieltä, että poninhätä-look käy miulle, mut eiköhän se jotain kauppareissuu varten oo ihan riittävä. Ja nyt kun sää viilenee, niin voi myös vetästä vaan pipon päähän.



















Toi pipokuva on tältä päivältä ja toi eka kuva viime viikolta, ja pitää kyllä sanoo, että tänään tuli vähä turhan kuuma tossa pipossa. Ei oo vielä ihan pipokelit kuitenkaan.

Pitää myös mainita, että en tällä hetkellä oo enää noin meikitön, koska ideoin just meikkejä halloween-asuuni, jonka tärkeimmät osat hain postista just tänään. Kylppäri on ihan tekoveressä. :D Ei vitsi, oon ihan innoissani tästä asusta, enkä jaksais oottaa kolmee viikkoo, että pääsen käyttämään sitä ihmisten ilmoilla! Tiedossa on varmaan ainakin kahet bileet, joista toisten ajankohta on jo selvillä. En paljasta mitään ennen niitä. :p

PS. En yhtään tiiä, miks kuvien jälkeen näyttäs olevan noin isot välit.


The quote in the heading describes perfectly my thoughts about October. I think I've written about this before already, but  October is absolutely my favourite month  and not least because of Halloween. (Though for me Halloween is more than just one day, it's a state of a mind.)

As if my ficus wanted to celebrate this glorious month too, since it's eagerly pushing out little flowers. My mother gave me that plant a little while ago, and I'm doing my best on trying to keep it alive as long as possible. :D So I don't have naturally green fingers, and so far I've been best with cactuses. I had my oldest cactus for over ten years, and then it just dried dead.

For a change, I wanted to show you what I do when I don't feel up to straightening my hair. I don't think it's necessary to spend an hour for doing my hair, when I'm going to go just to buy some food stuff, for example. Luckily my hair is already long enough to make a pony-tail, and then I straighten the fringe, if necessary. I don't really think the pony-tail look suits me, but it's good enough for the grocery shop. And now, when the weather is getting colder, I can also just wear a beanie.

The beanie photo is from today and the first photo is from last week, and I must say that today was a bit too warm day for wearing a beanie, so I guess I have to wait a bit more with that beanie look.

I also have to mention that I'm not that makeupless anymore, since I was just planning my Halloween make-up. I received just today the main parts of my costume. There is fake blood all over my bathroom. :D Yikes, I'm so excited about this costume, and it's killing me to wait three weeks before I'm able to wear this in parties! I'm attending at least two Halloween parties. I'm not going to reveal anything before them. :p

PS. I have no idea why it looks like there as so huge space after the photos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti