15.12.2015

I'm alive. I'm dead. I'm the stranger.

Moikka pitkästä aikaa! Pahoittelen taas tätä blogini hiljaiseloa, joka kylläkin tulee varmasti vielä jatkumaan jonkin aikaa. Loppusuoralla olevat opinnot ja muutkin asiat elämässä aiheuttaa stressii tällä hetkellä aika reippaasti, eikä bloggaaminen oo hirveesti innostanu viime aikoina. Nyt on kuitenkin luvassa taas jotain pari kuvaa kameran uumenista.
Naamakuva on otettu melkein tarkalleen kuukausi sitten, kun testailin käytettynä  ostamaani lainerautaa ekan kerran. Hieno peiliasukuvan peilikuva on myös samoilta ajoilta. Poikaystävän ollessa kertausharjoituksissa toisella puolella maata lainasin mm. tämän laiskiaispaitaa. ♥

Viime aikoina oon askarrellu vähä jotain joulujuttuja sekä koristellu muutenkin vähä aiempia vuosia enemmän kotia joulun kunniaksi. Yritän vielä saada esiteltyä niitä ennen joulua. :) Ja huomenna tulee uus Star Wars, iiks! Ite oon kylläkin menossa kattomaan sen vasta perjantaina. Pitänee vältellä internetiä huomisillasta siihen asti, etten spoilaannu...


Hi all, after a while! Again I'm sorry about this quietness going on in my blog, though it will probably continue for still some time. I've been quite stressed out, thanks to my studies being on the home stretch and other things in my life. So I haven't had that much inspiration for blogging. But now you're going to get a couple of photos I found from the depths of my camera.

The face pic was taken almost exactly a month ago, when I was testing a waving iron I had bought  second hand. The fancy reversed photo taken through a mirror is from last month too. My boyfriend was on a military refresher course on the other side of the country, so I could borrow e.g. his sloth shirt. ♥

I've been crafting some Christmas stuff lately and decorating home more than usually on Christmases before. I intend to show them here before Christmas. :) And tomorrow is the premiere of the new Star Wars, yikes! I'm going to watch it just on Friday. I guess I have to avoid the Internet from tomorrow night to Friday night, so I won't come across any spoilers...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti