12.2.2013

[stuff]

Moikka. Pahoittelen taas kerran epäaktiivista bloggailuani. Pitäs ehkä alottaa taas joku päivittäinen haaste, niin tulis kirjotettuu ees jotain säännöllisesti. Mut aattelin nyt kertoilla jotain, mitä miun elämässä on tässä ehtiny tapahtuu.

Eli ei mitään kovin ihmeellistä.

Mut ostin uuden läppärin. Läppärin uusiminen on kyllä ollu suunnitteilla jo ainakin vuoden, koska vanha koneeni on kyllä ollut jo pitkään aika surkeessa kunnossa.


Tommonen löytyy nyt mustana tästä kätösteni alta. Aattelin, että ois tylsää kuvata pelkkää läppärii. Noista ehkä tulee paremmin jotain selville.

Oon myös päässy pelaamaan taas vuosien tauon jälkeen yhtä kaikkien aikojen lempparipeleistäni, nimittäin tätä:


Sain ton toimimaan uudella koneellani, ja voi ah. ♥ Oon omistanu ton pelin yhdeksisen vuotta, mutten oo silti tainnu koskaan päästä sitä kokonaan läpi, lähinnä teknisten ongelmien takii. Nyt oon pelannu tota ihan ekstaasissa pari päivää. Tolla pelillä on muuten äärimmäisen upea soundtrackikin, siis sekä Rik Schafferin tunnelmallisten pelimusiikkien että muun musiikin (Tiamat, Lacuna Coil, Ministry...) osalta.

Ja musiikista ja ekstaasista puheen ollen, olin lauantaina Stam1nan keikalla, ja siellä oli kyllä kans aika ekstaattista. Tää oli toinen kerta, kun oon nähny Stampan livenä, ja oon kyllä nauttinu suunnattomasti molemmista keikoista. Toivottavasti tulevat pian taas tänne uudestaan. ♥


Tulinpa ostaneeksi myös uudet tennarit. Vanhoilla on tullutkin talsittua jo monen vuoden ajan, mikä kyllä taitaa myös näkyä kengistä.

Sain pitkästä aikaa myös napattua kuvan päivän asusta, vaikkakin hieman huonon sellaisen:


Söin tänään laskiaispullan, vaikken yleensä oikein ees pidä pullasta, mutta miulla on tapana syödä yksi laskiaispulla aina laskiaisena. Jotenkin oon myös ollu hempeissä (ystävänpäivä?)fiiliksissä, vaikken täksi ystävänpäiväksi oo poikkeuksellisesti ees tehny kortteja kellekään muille kuin omalle kullannupulle.


(Se on hiirimatto, jos ihmettelitte. Se on aika ruma, mut valikoima oli hyvin suppea, ja hei, toi on myös mikrokuituliina. Ja rakkaus on ihanaa.)

Lopuks vielä musaa!



Sorry, only in Finnish this time.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti