29.4.2012

Haalarimerkkien ompelua ja vappujuomien maistelua

Sunnuntaipäivää! Heti aluksi haluan esitellä söpön löydökseni, joka tarttui perjantaina H&M:ltä mukaan.


Hame! Supersöpö sydänkuvioinen hame, jossa on kivat taskutkin.


H&M:n lasten osastolta, kokoa 158. On ihan kätevää olla niin pienikokoinen, että lasten isoimmat koot mahtuvat hyvin päälle. Lasten vaatteet on usein halvempia ja söpömpiä kuin aikuisten. Tykkään etenkin paikallisen Prisman poikienvaateosastosta, josta löytyy aina upeita paitoja. Oon ostanut sieltä viime aikoina mm. Darth Vader -T-paidan ja pitkähihaisen Batman-paidan. (En jaksa ottaa niistä kuvia nyt.)

Pienuudella on toki toinenkin puolensa. Esimerkiksi opiskelijahaalarini ovat minulle liian isot, vaikka ne ovat kokoa XS ja vaikka olen itse kaventanut ja lyhentänyt niitä. Mutta minkäs teet. Ne pitäisi purkaa kokonaan ja ommella uusiksi. Tänään olen ommellut niihin lisää merkkejä, koska huomenna on vappumenoja, ja opiskelijat luonnollisesti ovat haalareissaan. Seuraavaksi kuvia haalareistani eli niiden tämänhetkisestä tilanteesta, koska merkkejä ja härpäkettä tulee koko ajan lisää. :)

Ekaks eestä...


 sit takaa...


ja lopuksi lähempää yksityiskohtia:

Sateenkaarisydän about oikeen sydämen kohdalla.♥


Huomioikaa sydämenmuotoinen "Olen humanisti" haaravälissä.

Olen nähnyt parilla teologian opiskelijalla suomen lipun just toisinpäin haalareissa.

Pitsituunaukset taskujen reunoissa.




Kielipoliisi-merkit on kummassakin hihassa. :)
Eihän ne oo vielä läheskään täynnä merkkejä, mutta enpä ookaan kuin vasta toista vuotta merkkejä keräilemässä.

Merkkien ompelun lisäksi oon vähän suunnitellut huomisia juomia. Eilen Alkosta tarttui mukaan pullo Ufo Shotia, joka on houkutellut siellä hyllyllä jo jonkin aikaa. Paljaltaan sen maku ei kyllä oikein miellyttänyt, mutta Schweppes Russchianin kanssa se on ihan hyvää. Ja ihanan väristä!


Oon varautunut huomiseen myös Charmmy Kitty -pahvimukeilla ja vaaleanpunertavilla juomapilleillä, joten värit sopivat hyvin yhteen. :D

Tätä päivää on tahdittanut jaappanilainen muzakki, mm. D'espa. Hauskaa vappua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti