7.1.2015

The First OOTD of the Year

Vuoden ekan asupostauksen asu ei oo kylläkään mitenkään ihmeellinen, mut kaipa aina välillä voi jakaa tämmösiä arkisempiakin asukokonaisuuksia. Tänään oli nimittäin luvassa niinkin jänniä askareita kuten Clas Ohlsonilla ja ruokakaupassa shoppailua sekä kirjastossa piipahtamista. (Unohin käärii paidan hihat alas ennen kuvan ottoo. :< )


Clas Ohlson on kyllä vallan mainio kauppa. Sieltä löytyy melkeinpä kaikkee, mitä nyt voikaan tarvita (ja mitä ei ees tarvii). Olin liikkeellä ihan ostoslistan kanssa ja tuotteiden hyllynumerot tietysti olin tarkistanu jo nettikaupasta, ettei tarvii pyörii siellä ihan onnettomana. Listalla oli mm. uus keittiöveitsi, ja tarkotus oli ostaa semmonen ihan tavallinen, mut bongasinkin tämmösen huikeen seepraraitaisen veitsen! Se oli vielä kaiken lisäks tarjouksessa ja halvempi kuin ne tylsemmät ja tavallisemmannäköset veitset.


Kuvan leikkuulaudan sain joskus lahjaks kaverilta. Muita kovin jänniä ostoksia en tällä kertaa tehny, eikä tossa veitsessäkään tietysti muuta jännää oo kuin toi kuviointi. Mut just ton takii tykkään Clas Ohlsonista – sieltä saattaa löytyy paljo siistimpi versio siitä tylsästä arkisesta jutusta, mitä sieltä olikaan etsimässä.


The outfit of the first OOTD post of the year isn't really that special, but I think it's nice to share some  more casual outfits every once in a while. Today I did not-so-exciting things like shopping at Clas Ohlson and a grocery store and visiting the library. (I forgot to roll down the sleeves of my shirt before taking the photo. :< )

Clas Ohlson is such a great store. You can find there almost anything you need (or even don't need). I had made a shopping list and checked the shelf numbers of each item in the web shop, so that I would find eveything easily. I had e.g. a new kitchen knife on my list, and I was going to buy just a regular one, but then I spotted that amazing zebra-striped one! In addition it was on sale and it was cheaper than those more boring and regular-looking ones.

The chopping board in the photo is a gift from a friend of mine. I didn't buy anything else that exciting besides that, and of course there's nothing more exciting in that knife than the pattern. But that's the reason I love Clas Ohlson – you can find there a much cooler version of that boring casual thing you were looking for.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti