6.1.2015

"Christmas is not as much about opening our presents as opening our hearts."

Nyt, kun jouluaatostakin alkaa olla jo pari viikkoo ja oon kotonakin ollu jo viikon, niin vois alkaa olla aika esitellä joitain lempparijoululahjojani. Sain taas aika paljo kaikkee, joten en todellakaan ala esitellä kaikkia, ja kaiken lisäks suurin osa niistä oli semmosia "tylsiä" käyttöjuttuja kuten tyynyjä ja pyyhkeitä ja sukkahousuja, joten ei niitä nyt oo mitään järkee esitellä. Mut tässä tulee nyt sekalaisessa järjestyksessä joitain kivoja juttuja, joita sain tänä jouluna.

Ensinnäkin sain taas corgiseinäkalenterin, jee! ♥



Tässä onkin sit oikeestaan tärkeimmät lahjat samassa kuvassa: uus hiustenkuivaaja, kamera ja hiiri.


Hiustenkuivaajaa käytän kyllä äärimmäisen harvoin, mut entinen kosahti just ennen jouluu, ja onhan semmonen hyvä olla olemassa, kun sitä kuitenkin joskus voi tarvita. Uus kamera sen sijaan oli ollu ykkösenä toivelistalla, ja toi Canonin IXUS 150 vaikuttaa ihan hyvältä miun tarpeisiin. Tän postauksen kuvat on (viimestä kuvaa lukuun ottamatta) otettu sillä. Alla vielä ovela peilikuvan peilikuva itse kamerasta.


Lisäks pelaajapoikaystävältäni toivoin jotain kunnon pelihiirtä, kun miulla oli ennestään vaan joku surkee langaton palikka. Alla vertailukuva. Toi Kinzu on just hyvä, kun se on vähä pienempi kuin pelihiiret yleensä eli se sopii miunkin hobittikädelle. Lisäks se tuntuu muutenkin miellyttävältä.


Kirjoja sain varmaan enemmän kuin koskaan kerralla. Tässä lempparivampyyrikirjasarjani kolme ekaa osaa samoissa kansissa sekä Finishing School -sarjan uusin osa.


Fanityttöpuoltani ei ollu myöskään unohettu, koska sain sekä Darth Vader -aamiaissetin (!!!) että Ian Doescherin William Shakespeare's Star Wars Trilogy -kirjat. Siis Shakespearen tyyliin kirjotetut episodit IV, V ja VI. Parasta.


Sit tuli kasa leivontakirjoja.


Lisäks pikkusisko yllätti ihan täysin Tom of Finland -laukkulahjallaan! En kyllä hirveesti tykkää tosta printistä, tai siis oon sitä mieltä, että Tom of Finlandin taiteesta ois varmasti löytyny parempiakin kuvia, mut oon kuitenkin innoissani tosta ideasta ja siitä, että Finlayson on uskaltanu tehä tollasia vähä erilaisia tuotteita. Lisäks toi laukku on tosi hyvänkokonen; jouluviikolla kävin kaverin luona pelailemassa lautapelejä, ja lautapeliboksi mahtu täydellisesti tohon laukkuun.



Siinäpä oli kai semmoset tärkeimmät saamani lahjat. Ite annoin kans joitain lahjoja harvoille ja valituille eli lähinnä perheelle. Poikaystävän vanhemmille virkkasin tommoset pöllölasinaluset, joista tuli mielestäni aika kivat. :) Malli on Emmacrochetdesign4U:n.



The Christmas eve was two weeks ago and I've been home for a week already, so I guess it's starting to be the time for showing some of my favourite presents. I got many kinds of things again, and I definitely am not going to show them all, since most of them are "boring" stuff like pillows and towels and tights, so there's no point in showing them. But here's, in random order, some of the cool things I got this Christmas. 

First of all, I got a new corgi calendar, yay! ♥

Then, basically the most important presents I received are on the second picture: a new hairdryer, camera and mouse.

A hairdryer is something I use quite rarely, but my old one broke down just before Christmas, and I think it's good to have one ahyway, since you do need it every once in a while. New camera was top 1 on my wishlist, and that Canon IXUS 150 seems to suit my needs. The photos of this post (except the last one) have been taken with it. There's a clever reversed photo of a mirror image where you can see the actual camera.

In addition, I wished for a proper gaming mouse from my gamer boyfriend, since I had only some sucky wireless block. There's a comparison photo. That Kinzu is just perfect, because it's smaller than an average gaming mouse, so it fits my hobbit hand too. Moreover it feels comfortable in other ways too. 

I probably got more books than ever at once. I got the first three parts of my favourite vampire book series in one book and the newest part of Finishing School series.

My fangirl side also got pampered, as I got both Darth Vader breakfast set (!!!) and the William Shakespeare's Star Wars Trilogy books by Ian Dorscher. Episodes IV, V and VI written in the style of Shakespeare. That's just awesome.

I also got a pile of baking books.

And then my little sister totally surprised me with a Tom of Finland bag she gave me! I don't actually even like the print so much, and I think there would've been much better pictures in Tom of Finland art, but I'm excited about the idea and about that Finlayson has had the courage to make a bit different products. In addition, the size of the bag is great; on the Christmas week, I went to play some board games with a friend of mine, and a board game box did fit perfectly in the bag. 

I guess those were the most important presents I received. I also gave some presents myself, mainly just for the family. For the parents of my boyfriend, I crocheted those owl coasters that turned out quite cool. :) The pattern is by Emmacrochetdesign4U.

2 kommenttia:

  1. Ihania nuo lasinaluset! Vähän tekee mieli taas opetella virkkaamaan, että voisi joskus tehdä tuollaisia ^^

    VastaaPoista
  2. Kiitti! Toi on kyllä kiva malli, eikä noi ollu ees vaikeita tehä – englanninkielisestä ohjeesta huolimatta! :D Virkkaus on mukavaa. :>

    VastaaPoista