28.9.2012

Vuosien varrelta

Insanity nakitti kaikki lukijansa tekemään seuraavanlaisen haasteen, johon tartuin innokkaasti.

10 vuotta sitten...
 ► olin erittäin eksyksissä itseni suhteen kaikin puolin
► käytin poikien vaatteita
► sain silmälasit
► koin ensirakkauteni
► vihasin pitkiä kiharoitani ja suunnittelin niiden leikkauttamista (minkä teinkin vuoden päästä)

5 vuotta sitten...
 ► aloitin lukion
► suutelin ensimmäistä kertaa naista
► käytin aina maatalaahaavaa mustaa samettihametta
► olin kasvattanut taas pitkät hiukset, jotka suoristin joka aamu
► vielä luulin haluavani opettajaksi
3 vuotta sitten...
► opin käyttämään lyhyempiäkin hameita
► söin mielialalääkkeitä
► olin taas lyhythiuksinen
► haaveilin snake bitesista (jonka otin seuraavana vuonna)
► olin jo täysi-ikäistynyt

1 vuosi sitten...
 ► olin seurustellut vasta puoli vuotta kultani kanssa
► sain kuulla, että kämppä, jossa asuin, puretaan
► halusin kiihkeästi ensimmäistä tatuointiani (kuten edelleen)
► olin päässyt näkemään Marco Hietalan ihhihi
► kävin seurustelukumppanini vanhempien luona ensimmäistä kertaa
Kuluneena vuonna...
olen muuttanut
► näin Stam1nan ekaa kertaa livenä, eikä varmasti ollut viimeinen kerta
► olen muuttunut ehkä vähän kyynisemmäksi
► tatuoinninhimo on vain voimistunut
► hiukseni ovat olleet milloin oranssit, milloin turkoosit ja milloin mustat (luonnollisen ruskeen lisäksi)

Eilen minä...
 ► aloitin jo tätä haastetta, mutta ärsyynnyin ja lopetin kesken
► juttelin remonttimiesten kanssa
► sain ihanan hartia- ja selkähieronnan
► maistoin sienipihvejä, jotka oli pahoja
► unohdin varaamani pyykkivuoron
Tänään minä...
 ► pesin sitten sitä pyykkiä
► lupauduin kirjoittamaan juttuja ainejärjestömme lehteen
► sain nähdä, miltä pullavanukas näyttää
► en jaksanut käyttää silmämeikkiä
► ostin yllätyslahjan minulle ja kullalleni (vaikka eihän se oo yllätys miulle)

Huomenna minä...
 ► nukun (toivottavasti) pitkään
► teen ruokaa
► teen kouluhommia
► käyn ostamassa Rowlingin uuden Casual Vacancy -kirjan
► palautan myöhässä olevat kirjastokirjat
Ylihuomenna minä...
► viimeistelen englannin kirjoitustehtävää
► tutkin suomen kielestä tehtyjä graduja
► luen Casual Vacancya
 ► siivoan
► valmistaudun seuraavaan koulupäivään

Vuoden päästä minä...
 ► olen jo toivottavasti tatuoitu
► olen humanististen tieteiden kandidaatti (tai ainakin alan olla kohta)
► mietin varmaankin kieliharjoitteluasioita, ellen oo tehny sitä jo kesällä
► asun toivottavasti tässä samassa yksiössäni
► olen toivottavasti vähintään yhtä onnellinen kuin nyt

Käyttämäni kuvat ovat Bao Phamin taiteilemia. Kannattaa käydä katselemassa muitakin hänen teoksiaan. Ja kaikki halukkaat saa tehä kans tän haasteen. :)

Sorry this is only in Finnish.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti