22.1.2013

Farewell to the old bag ~

Päätin hyvästellä laukun, joka on uskollisesti palvellut minua koululaukkuna kaks ja puol vuotta. Tykkään siitä ihan superpaljon, mut se alkaa olla jo aika nuhjuisessa kunnossa.

olkahihnat on katkennu, ja oon solminu ne / the shoulder straps have snapped, and I've tied them together

Siirrän noi pinssit varmaan uuteen laukkuuni, jotta se tuntuisi tutummalta. Hain juuri postista paketin, joka sisälsi myös edellisen laukkuni seuraajan. Oon yrittänyt tässä totuttautuu siihen, kun se on niin uusi ja jäykkä ja siisti. Entinen laukku oli pehmennyt ja muokkautunut juuri sopivaksi.

ei noi huulet oikeesti oo noin oranssit / the lips aren't really that orange

Hyvin samankaltaisella värimaailmalla jatketaan, mutta en vielä osaa sanoo, pidänkö hirveesti tuosta uudesta laukusta. Onhan se ihan kiva, mut en tiiä. Edelliseen kerkis muodostuu jo tunneside. :/ Mut enköhän tuohon uuteenkin totu!

***

I decided to say goodbye to the bag that has faithfully served me as a schoolbag for two and a half years. I like it very much, but it starts to be pretty shabby.

I'll probably move those lapel pins from the old bag to the new one to make it feel more familiar. I just picked up a packet from the post office, and the packet included also the successor of my former bag. I've been trying to accustom myself to it, because it's so new and stiff and clean.

The colours are very similar, but I can't yet tell if I really like that new bag. Sure, it is nice, but I don't know. I had formed an emotional bond with the former one. :/ But I guess I'll grow accustomed to the new one also!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti